Túra (2013. MÁJUS 9. 9 óra)

2013. május 27. 11:07:56  nyomtatási kép

Az egészséges életmód szokásaihoz hozzátartozik, hogy rendszeresen mozogjunk, sok időt töltsünk a szabad levegőn, és ezt egyszerre tesszük, ha kirándulni megyünk. Sőt, nem akárhová indultunk túrára, hanem a tabajdi mezítlábas parkba! Oda, ahol mezítláb lehet sétálni az árnyékot nyújtó fák alatt.

Ebben a parkban olyan útvonalat alakítottak ki, ahol 21 -féle járófelületen sétálhatnak végig az ide látogatók, megdolgoztathatják talpizmainkat. Minden szakaszon más anyaggal végeztük az edzést. Van ahol érdes bazalt kövek, apróbb és nagyobb kavicsok jelentettek kihívást, másutt süppedős tőzeg, hideg és csúszós agyag csiklandozta talpunkat.  Egyensúlyoztunk farönkökön, deszkákon. Ha kedvünk lett volna, bebátorkodhattunk volna a patakba is, amit még nem mertünk a reggeli hűvösség miatt. (Később már nem bántuk volna.) Jártunk kukoricacsutkán és fenyőtobozon is. A sétány végén vár még egy fantasztikus meglepetés, egy hatalmas játszótér, nagy favárral, ahol a gyerekek utolsó energiáikat is még letornázhatták, lemozoghatták. Kellemesen elfáradva szálltunk vissza a járatos buszra.